INZERCIA +421 905 273 414, +421 905 273 416

Poslanci hovorili aj o plavárni

Poslanci hovorili aj o plavárni

Na aprílovom miestnom zastupiteľstve poslanci otvorili aj tému Petržalskej plavárne. Funguje totiž už takmer dva roky, tak je zrejme čas pozrieť sa na niektoré oblasti jej prevádzky. Nechali sme sa inšpirovať a boli sme sa na plavárni presvedčiť sami. Našu pozornosť sme upriamili na tri oblasti.   

Oblasť prvá – personál

V plavárni na bezpečnosť návštevníkov dozerá dostatok plavčíkov a o čistotu sa sústavne starajú upratovači. Zdá sa, že prevádzka takejto plavárne si naozaj vyžaduje nemálo personálu. Rátajme spolu s prevádzkarkou Editou Širillovou.

Plaváreň je každý pracovný deň otvorená 16 hodín (t.j. 2 pracovné zmeny) počas víkendov a sviatkov 12 hodín. Na jednej zmene pracujú 2 pokladníčky, 1 upratovačka, 3 – 4 plavčíci – podľa toho, koľko bazénov je práve „otvorených“ (pri každom musí byť zo zákona jeden) , jeden saunár a jeden službukonajúci prevádzkar. Čiže 9 ľudí na zmenu.  Hoci sme k nám, do redakcie, ani našu webovú stránku žiadnu sťažnosť na ich správanie alebo na ich prácu nedostali, neznamená to, že sú všetci len a len spokojní. „Iste, k nezhodám, problémom a konfrontáciám sem-tam dochádza, spravidla však vtedy, ak návštevníci nerešpektujú návštevný poriadok. Isteže sa im potom nepáči,  keď ich upozorníme na ich nevhodné správanie, nehygienické a neohľaduplné zlozvyky a tiež nerešpektovanie pravidiel, čo poškodzuje nielen plaváreň, ale aj iných návštevníkov. Ale, samozrejme, každú sťažnosť si vypočujeme, ak je oprávnená, okamžite ju riešime, “ vysvetľuje Edita Širillová.

Oblasť druhá – prenájom dráh

Do plavárne sme prišli predpoludním. V dvoch dráhach mali plavecký výcvik škôlkari, v druhej trénovali aquatlonisti, z ktorých nás viacerí reprezentujú na významných medzinárodných podujatiach. Vo zvyšných dvoch  plávalo šesť ľudí. Je jasné, že by bolo škoda v „hluchších“ časoch plavecký bazén nevyužívať, aj plaváreň sa musí správať ekonomicky, veď inak by sme jej mohli vyčítať nehospodárnosť. O prenájmoch dráh sú návštevníci informovaní na webovej aj FB  stránke plavárne, aby sa vedeli rozhodnúť, kedy sa im viac oplatí do plavárne prísť. Navyše, ako sme sa presvedčili, nikdy nie je v jednom čase prenajatých viac ako tri dráhy, od 17.00 h sú verejnosti k dispozícii všetky dráhy.  Počas víkendov sa dráhy prenajímajú len do 10.00 h.  Keď si predstavíme, že napr. na Pasienkoch sa prenajímajú dráhy neobmedzene počas celého dňa a týždňa, tak naša plaváreň svojim návštevníkom vychádza   v ústrety oveľa viac.

Oblasť tretia – bufet

Bufet plavárni prevádzkuje súkromník. Jeho sortiment prešiel za vyše roka jeho fungovania viacerými zmenami. Je pravda, že špeciálne v gastronomických službách sa nedá vyhovieť každému. „S prenajímateľom bufetu pravidelne komunikujeme, hovoríme o pripomienkach návštevníkov, ktoré  ponuku bufetu výrazne ovplyvňujú,“ dodáva Edita Širillová.

Toto sú teda naše skúsenosti. Budeme, samozrejme, radi, ak sa s nami o svoje skúsenosti s Petržalskou plavárňou podelíte aj vy.

 

Vydavateľ: NIVEL PLUS s.r.o., Ivanská cesta 2D, 821 04 Bratislava
Redakcia: Ivanská cesta 2D, 821 04 Bratislava, email: petrzalskenoviny@gmail.com, tel.: 02/62801182
Šéfredaktorka: Ingrid Jarunková
Inzercia: 0905/273 414, 0905/273 416